Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 26 kwietnia 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #14


Chyba jeszcze nigdy się nie zdarzyło, żeby na naszym blogu pojawiły się dwa posty jednego dnia. No ale czas to zmienić! Dzisiaj znów zdjęcia, mam nadzieję, że nie jesteście nimi jeszcze znudzeni. Zapraszam do oglądania!

Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13 | #14

 Czy ja naprawdę zawsze słucham muzyki?

 Kupiłam sobie ostatnio Regenerum do paznokci i do rzęs. Te cudeńka działają cuda! I jedna z moich "paznokciowych stylizacji" nowymi lakierami.

Tutaj chciałam Wam pokazać, jaką mam przegenialną tapetę na telefonie! I prawie udało mi się wygrać 2048 :D

 Tych dwóch piosenek słucham ostatnio najczęściej.

 Znów "muzycznie".

 Ostatnia książka z książkowego słoika została wylosowan!


 Słoik ponownie zapełniony nowym stosikiem :D

 Szkolnie :C

 Pocztówki i listy, które ostatnio do mnie przyszły.

 A te poszły w świat.



 Trochę mojego kociaka :)



Moja książka mówi Wam: cześć :D



 Najlepsza przekąska na świecie!






 Jedzeniowo, czyli to, co lubię najbardziej :D

Ina koniec książki znów.

Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Na dniach ukaże się recenzja "Metra 2034". Mamy jeszcze z Asią w planach rozpoczęcie nowego cyklu na blogu, ale wszystko w swoim czasie. Komentujcie! 
Pozdrawiam Was gorąco!

7 komentarzy :

  1. Moim paznokciom chyba nic już nie pomoże- efekt po obgryzaniu, które niestety towarzyszyło mi podczas podstawówki :( Też słucham The Vamps, ale chyba najbardziej podoba mi się "Shout About It" oraz "Oh Cecilia". OneRepublic są według mnie genialni i obojętnie na jaką piosenkę natrafię zawsze mi się spodoba :) Masz przeuroczego kotka.
    Czekam na recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, smaka mi narobiłaś :D I jaki fajny kocurek, uwielbiam te zwierzaki, niestety sama nie mogę mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jestes urocza! <3 Wyslalam Ci list, daj znac jak dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać recenzji "Metra 2034", bo sama bardzo chce to przeczytać !
    A zdjęcia jak zawsze cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby mi się zregenerować moje paznokcie, więc może zainwestuję w taki specyfik. :) Lubię takie zdjęciowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyyyyle książek, aż chce się czytać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, z chęcią przeczytam Twoją recenzję "Metra" :) Daj znać kiedy się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka