Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 12 kwietnia 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #13


Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13

I znów zacznę post od przeprosin. Jeśli zrobię to jeszcze raz, to obiecajcie mi, że mnie zabijecie... No więc, przepraszam po raz kolejny, że nie dodawałam recenzji ani innych postów, ale po prostu nie mam czasu na czytanie i recenzowanie tego, co przeczytałam, a wątpię byście chcieli czytać posty o moich lekturach, które są nudne jak barszcz. Znaczy aktualnie skończyłam czytać Jądro ciemności i ta lektura była akurat bardzo sympatyczna, ale teraz czekają na mnie Chłopi oraz Wesele. A to będziemy przerabiać już po maturach trzecioklasistów o.o No dobra, może dam radę to przeczytać. Trzymajcie kciuki, a ja zapraszam Was na właściwą część posta - czyli zdjęcia! 

Dla fanów mojego kociaka mam aż dwa kolaże jego głupich min. W pierwszym na pierszym zdjęciu widzicie go śpiącego na laptopie (to już norma -.-) a na drugim - na tacy do jedzenia. On naprawdę ma krzywo pod sufitem. A na trzecim śpi w moich sztybletach OK.

 Te pocztówki kupiłam będąc ostatnio w Ikea. Są wiosenne i kolorowe - idealne na aktualną pogodę!

 Tutaj widzicie dwie kartki, które otrzymałam. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam pokazać Wam je z kopertami, bo są naprawdę cudowne. Ta pierwsza jest z Holandii, a druga z Finlandii.

 Ostatnio przyszło do mnie moje zamówienie z Poczty Polskiej. Kupiłam sobie znaczków i chyba starczą mi na baaaaaaaaaardzo długi czas. A w środku zdjęcie pokazujące, jak wygląda moje przygotowywanie pocztówek do wysyłki.

 Tutaj kartki idące w świat. Znaczki są cudowne, prawda? Wszystkie dotarły już do swoich właścicieli.

 Tutaj znów te, które dostałam. Są odpowiednio z Rosji, Niemiec, Białorusi i Stanów Zjednoczonych. Ta ostatnia jest z Hawai kupiona w 1981 roku i nawet mam znaczek z USA wydany w 1966 na milenium Polski! Sprawdzałam w Internecie i mogłabym go sprzedać nawet za około 100 złotych O.O

 Tutaj kolejne pocztówki wysyłane. Najbardziej podobają mi się te świnki, a Wam?

 Kolejne wysyłane.

 Będąc w Ikea zakupiłam sobie nowe pudełko na pocztówki, szkoda tylko że nie wzięłam większego, bo to jest niestety już zbyt małe :c

 Podstawka na świeczki i słodkości również są z Ikea.

Wykorzystanie podstawki i cudownie pachnące świeczki o owocowych zapachach są nieziemskie *.* Aktualnie palę cytrynkę, a potem zabieram się za poziomki.

 Kolejne zakupy. Tym razem są to szklanki (ostatnio zbiłam jedną), papilotki na muffinki, letnie słomki i taca na jedzenie, na której spał mój kot -.-

 Nowe nabytki zakładkowe. Ten motylek jest z salonu Empik, kotka dostałam z Niemiec w kopercie razem z pocztówką, a te ze Scoobym-Doo zakupiłam w Media Markt w M1.

 Ostatnio pijam dużo soków i koktajli owocowych. Moim ulubionym jest ten truskawkowo-bananowy! A sok pomarańczowo-mandarynkowy.

 Tościki, owocki do koktajlu, woda z miętą i truskawkami i sałatka z kurczakiem (noszę taką do szkoły, jest pyszna!).

 Znów jedzeniowo. Owocki, moje śniadanie, znów śniadanie i obiadek.

 Powtórka z rozrywki. Najlepsza sałatka ever! I jajko sadzone z pieczoną szynką na złocistych grzankach z roszponką i szczypiorkiem. MNIAM!

Już długi czas polowałam na Wreck This Journal i wreszcie go mam! To nie są wszystkie strony, które zrobiłam (nie robię ich po kolei), ale przygotowuje filmik na jego temat i jak tylko skończę, to Wam wszystko pokażę :) Jeśli chcecie, oczywiście.

 Książkowo-naukowo-szkolnie.

 Kupiłyśmy ostatnio z siostrą The Sims 3: Nie z tego świata, jeszcze nie grałam, ale jak tylko znajdę chwilę, to na pewno zacznę. MOJE CUDEŃKO - prezent urodzinowy (spóźniony, no ale jest). Nowy case na telefon i prezentacja świeczek i podstawki :)

 Misz-masz. 1. Nudziłam się. 2. Piękny telefonik *.* 3. Znów prezentacja. 4. Zapomniałam o tym zdjęciu i nie miałam już jak go wrzucić w tamte kolaże. Kartka na wierzchu jest z Rosji, a ta niżej z Wielkiej Brytanii. Z tyłu mapówkowa kartka z Finlandii. 

Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Prosiliście mnie o więcej zdjęć z kartkami, które dostaję, ale nie ma ich zbyt wiele, pokazuję to, co dostaje na bieżąco, a sami widzicie, nie jest tego dużo :C 
Ja się z Wami na razie żegnam, następny post w poniedziałek, a potem zobaczymy jak szybko skończę Wampira Lestata (tak, jeszcze go nie skończyłam).
Na dziś to tyle, piszcie, co u Was i do następnego! :*

14 komentarzy :

  1. Ach, uwielbiam tę serię na Waszym blogu. Zawsze nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Dzisiejsze są bardzo optymistyczne - tryskają wręcz wiosennymi kolorami. Ja też bardzo lubię koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówki *.* Sama nie wiem, która najładniejsza. Koci case podbił moje kociarskie serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja się zbieram by w końcu założyć sobie konto na postcrossingowej stronie i zbieram, ale jak widzę takie cudne kartki... chyba zaraz to uczynię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi oczywiście, jak zawsze, w oko wpadły książki Ricka Riordana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3
    Genialne są te zdjęcia - rodem z amerykańskiego instagrama ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotosy.
    Uwielbiam pocztówki i sama kiedyś zbierałam jej namiętnie.
    Koktajle również niedawno zaczęłam sobie robić i smakują obłędnie. Nawet w połowie nie umywają się do pseudo soków ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się. U mnie tez ostatnio brak czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz laptop i jakie simsy? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laptop - Acer Aspire E1-531
      A z Simsów mam: The Sims 3 baza, Wymarzone Podróże, Kariera, Impreza w plenerze Akcesoria, Pokolenia, Nie z tego świata, Cztery pory roku i Studenckie życie :)

      Usuń
  9. Piękny koci case. Gdzie kupiłaś? *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Robicie mi apetyt tymi jedzeniowymi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaakie fajne zdjęcia :) niezwykle inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak tu miło, będę wpadać częściej :D Mam takie same skarpety, są takie cieplutkie <3 Też kiedyś miałam fioła na punkcie pocztówek, a teraz zalegają głęboko w jakichś pudłach :D Uwielbiam Simsy, choć nie grałam w nie chyba od 2 lat... Jak ja tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka