Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 17 marca 2014

Wiosenne zestawienie muzyczne

Postanowiłam przygotować dla Was post o piosenkach, których nie mogę słuchać w innej porze roku niż wiosna. Mam wiele wykonawców, albumów i pojedynczych utworów, które w zimie kompletnie mi się nie podobają i mogę wtedy nawet rzec, że danej piosenki nienawidzę, za to, gdy przychodzi wiosna wychwalam ją pod niebiosa. Mam nadzieję, że jesteście zainteresowanie takim postem i zatrzymacie się przy nim na chwilkę. A więc, zaczynam. 

Na pierwszy ogień idzie You Sound Good To Me Lucy Hale. Nie wiem, czy mogę powiedzieć, że słucham tej piosenki tylko we wiosnę, po znalazłam ją dosłownie kilka dni temu. Jest jednak wesoła i idealnie nadaje się na wiosenne spacery do szkoły, gdy promienie słońca rażą nas niemiłosiernie w oczy. 

Florence to jedna z moich ulubionych kobiet śpiewających, a Never Let Me Go, mimo raczej zimowego teledysku kojarzy mi się tylko i wyłącznie z wiosną. Również bardzo często słucham tej piosenki w drodze do szkoły. 

Kolejna dwa utwory należą do przesympatycznego Owl City, które kiedyś bło moim ulubionym wykonawcą. Sympatyczne i skoczne piosenki sprawdzą się świetnie na samotnym spacerze ze słuchawkami w uszach, albo podczas zwykłego wyjścia do biblioteki. Pokazuję dwa utwory, ale jest ich jeszcze więcej, a każdy następny jest lepszy od poprzedniego. 

Sleepyhead kiedyś mogłam słuchać w nieskończoność, teraz zdarza mi się to okazjonalnie. Ale idzie wiosna, a piosenka ta na nowo podbija moje serce i słucham jej coraz częściej. Typowo wiosenny hit, jak dla mnie.

Tutaj znów Owl City, ale tym razem nie sam. Jedna z moich ulubionych piosenek. Przyjemna, niezbyt krzykliwa, ale skoczna. Jadąc metrem i słuchając Good Time zawsze się uśmiecham, a ludzie dziwnie na mnie patrzą. 

Na nowo wracam do zespołu Kumka Olik, którego jedna płyta dzielnie stoi na mojej półce. Idealna muzyka na podróże komunikacją miejską, np. tramwajem, kiedy przez okno przebijają się promienie wiosennego słoneczka. 

I na sam koniec We found love Rihanny. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Cudownia piosenka, bardziej może kojarzy mi się z latem i wakacjami, ale na pewno będzie to moja faworytka w najbliższym czasie.

Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że post się podoba. 
Lubicie którąś z tych piosenek? Podzielcie się własnymi wiosennymi hitami :)

EDIT
Wiecie co? Miałam opublikować dziś ten post z radością na twarzy, że wiosna jest tuż tuż, ale jej tak naprawdę jeszcze nie ma :< Idąc do szkoły, wiatr wiał mi w oczy, deszcz zamoczył mi kurtkę tak bardzo, że to powinno być zabronione, a podczas powrotu było jeszcze gorzej. Piosenek słuchałam, ale nie miałam uśmiechu na ustach, bo jak można go mieć, gdy szaro i buro jest na zewnątrz? :c 

9 komentarzy :

  1. Wiele moich ulubionych piosenek :)
    zapraszam do mnie, zaczytan-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Florence! Śpiewa ona przepięknie, ma cudowną barwę głosu.
    Bardzo ciekawa notka.

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem wielką fanką głosu Florence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam specjalnej playlisty na wiosnę, ale coś w tym jest, że po zimie słucha się skocznych, wesołych piosenek. Choć nie lubię Rihanny to muszę przyznać, że to ,,We Found Love" nie jest takie głupie. ;) Znam też tę piosenkę Lucy, ale wolę jej dawniejsze utwory z filmów, np. teraz mam fazę na Run This Town (http://www.youtube.com/watch?v=EQi8m9LU5HI).

    OdpowiedzUsuń
  5. Florence! Uwielbiam jej utwory całorocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy bardzo podobne gusta muzyczne, choć większości utworów nie znałam. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Good time" też najbardziej lubię słuchać w słonecznym czasie. No i Owl City <3 Z tym że ja w kółko słucham "Fireflies" :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka