Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 29 marca 2014

Seria książkowo zdjęciowa #12

Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12
I znów jestem beznadziejna, bo nie bloggowałam od 9 dni. I po raz kolejny na blogu jest zasyp zdjęć, które nikomu nie są potrzebne, ale nieważne. Chciałam Was serdecznie przeprosić, ale ostatnio dwa tygodnie leżałam w domu z chorobą, a jak wróciłam do szkoły, to nie było mowy o jakimkolwiek luzie, bo trzeba było wszystko uzupełnić (do tej pory mi się tego nie udało zrobić ok). Przez jakieś trzy tygodnie nie przeczytałam żadnej książki, ale ruszyłam wreszcie z Wampirem Lestatem. Jestem na 150 stronie i powoli się rozkręca. Zobaczymy jak to będzie dalej. Ale no nic, mam nadzieję, że miło spędzacie ten wiosenny czas przy takim cudownym słoneczku! 
Tymczasem zapraszam na zdjęcia. 

 Na pierwszy rzut idzie logiczna układanka, którą kupiła mi mama, jak byłam chora, żebym się nie nudziła. Bardzo fajne trójwymiarowe puzzelki, które strasznie ciężko zebrać w jedną całość, ale w końcu się udało! Chętnie rozejrzę się za innymi tego typu rzeczami.

Sklejki jedzeniowe. Kupiłam sobie fasolki w Rossmanie, tak dawno ich nie jadłam!

 Tutaj pocztówki, które jakiś czas temu wyleciały w świat.

 A tu pocztówki, które dostałam. Ostatnio więcej wysyłam, niż dostaję :c

Patrzcie, patrzcie! Dostałam znaczki z HP *.* Wszystkie pocztówki dostałam, oprócz tych w lewym dolnym rogu. Te wysyłałam ja i chciałam Wam pokazać superaśne taśmy washi tape, które cudownie wyglądają na pocztówkach.

Znów kartki do wysłania.

Niektórzy wysyłają mi nawet zakładki. Ostatnio dostałam dwie z Holandii. Ta niebieska to moja faworytka :D

 Tutaj co aktualnie czytałam.

Podczas choroby czytanie nie jest wcale takie przyjemne :c

 Wnętrze mojego Postcrossingowego segregatorka.

 Sklejka lekturowa. Czytałam "Kamizelkę", "Mendela Gdańskiego" i "Powracającą falę". Dwie ostatnie nowelki bardzo mi się podobały i polecam z całego serca.

 Książkowo. Ostatnio zmieniłam układ moich zdobyczy i na głównej półce, którą widzę, gdy się zawsze budzę, stoi cały Rick Riordan! *.*

 Tutaj misz-masz, bo są pyszne słodkie patyczki, którymi ostatnio się zajadam. Dwie gazetki podróżnicze, lektura i piosenka, która jest moją ulubioną jak na razie!

 Że niby ja taka pilna uczennica hehe Jeszcze w starych okularach.

 Takie nie wiadomo co właściwie.

 I znów pełno mojego kociaka. Głupi, bo głupi, ale czasem słodziutki :)

 Stwierdziłam, że pokażę się Wam w nowych okularach, ale nie wiedziałam którą selfie wybrać, więc macie wszystkie :D

 Tutaj jakże profesjonalna sesja zdjęciowa z Lemmym, który nie miał ochoty, ale co tam.

 Pierwsza kartka jest z Holandii, druga poleciała na Białoruś. Pisana po polsku!

 Znów jedzonko. Paluszki rybne zrobiłam sama! A takie kanapki noszę codziennie do szkoły. Mniami!

 Ostatnio przyszło do mnie zamówienie z Postallove.com. Uwielbiam tę stronę! Mają prześliczne pocztówki, a Pani Ewa zawsze jest sympatyczna :3


Dziś znów dużo zdjęć i wydaje mi się, że już zawsze będzie ich tyle. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. Piszcie, co sądzicie.
A jak u Was z czytaniem? No i ze szkołą? Koniec marca, niektórym zbliżają się egzaminy gimnazjalne, innym matury (mnie czeka za rok -.-). Piszcie, co się u Was dzieje. 
Pozdrawiam i do napisania!

14 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia :) Bardzo lubię takie serie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące zdjęcia :) ładny kot...ja też od dwóch tygodni choruje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pocztówki, najpiękniejsze to te z kotami <3
    Ja wysłałam kilka pocztówek w świat, ale połowa nie doszła, albo nie oznaczono, że doszła, w takim razie nie dopuszczono mojego profilu do wysyłania mi pocztówek. I zraziłam się. ;< Ale imponującą masz kolekcję kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też sporo pocztówek nie zostało zarejestrowanych, bo się pewnie zgubiły gdzieś na poczcie. Ale po jakimś czasie, gdy kartka otrzymała status Expired pisała do tych ludzi, do których kartkę wysyłałam i oni bez problemu ją rejestrowali = ja dostaje więcej kartek i nie ma żadnego zastoju.
      Ale ostatnio jakoś strasznie długo podróżują te kartki i w ogóle to się jakoś wszystko opóźnia.

      Usuń
  4. No i mi się zachciało paluszków rybnych :D
    Ooo znaczki z Harryego rewelacja :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotki , uwielbiam ten cykl na twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie klimatyczne zdjęcia. Cały wpis jest super, ekstra zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocztówki *.* ostatnio też coś mało dostaję, może się ,,coś ruszy" w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Wasze zdjęciowe serie. Ja też bawię się w postcrossing, to świetna zabawa. A jedzonko wygląda tak pysznie, że aż mi się żołądek odezwał głośnym wołaniem o coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robicie naprawdę ładne zdjęcia. Uwielbiam te posty!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;) zrobiłabyś post ze zdjęciami całej swojej biblioteczki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mogę zrobić :)) Tylko nie wiem jeszcze kiedy, bo na razie krucho u mnie z czasem - szkoła, jak wiadomo.

      Usuń
  11. Mój kot też nie lubi ze mną pozować. Ten postcrossing to musi być świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te pocztówki. *.* I widzę kociak model, słodziak. :3 Tak w ogóle to zazdroszczę Ci włosów, są piękne. A i nastawienia do geografii bo zgaduję że ją bardzo lubisz - ja nie cierpię. A co do zakładek - ta z tygrysem (?) jest śliczna. *.* I w ogóle mnie czeka maturka za dwa lata a już trzęsę spodniami na samą myśl o niej. Boję się ustnych, nie daje mi to żyć. A tak to życzę powodzenia wszystkim piszącym egzaminy! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka