Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 15 lutego 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #9

Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9
 
Wreszcie coś dodaję! Tak bardzo stęskniłam się za Wami, a nie miałam czasu na nic kompletnie! Ten tydzień był zwariowany i to bardzo. W końcu wolne, tak się cieszę. Kto jeszcze ma dwa tygodnie laby i tyle czasu na czytanie, że po prostu umrzeć można?! Teraz zapraszam Was na post ze zdjęciami, mam nadzieję, że i ten się spodoba. 
 
*Jak klikniecie na zdjęcia, zostaną one powiększone :)
 
 Tutaj Walentynkowe róże od mojego chłopaka. Są śliczne *.* A Wy jak spędziliście Walentynki?

 Sklejka pocztówkowych zdjęć. Wszystkie te kartki trafiły do skrzynki. Nie ma tutaj tych, które otrzymałam w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Nie wiem nawet czemu nie chciałam ich Wam pokazać haha

 Zdjęcia szkolne, że tak powiem. Najpierw się uczyłam geografii, potem czytałam Lalkę (jeszcze nie skończyłam, a już muszę się zabierać za Zbrodnię i karę), potem znów czytałam lekturę, a na końcu uczyłam się królów Polski w XVI, XVII i XVIII wieku. Nie dla mnie takie rzeczy, choć wystarczyło 10 minut abym wszystko opanowała (i tak to zło!). Matematyka moją miłością! hahaha

A na sam koniec trzymajcie dwa zdjęcia mojego kocurka, który - o dziwo! - nie wygląda wcale jakby chciał kogoś zabić. No, może na tym drugim zdjęciu, ale tak to łagodny jak baranek :)

    Na dzisiaj to tyle, niedługo ukaże się post z Liebster Award, a potem dużo, dużo recenzji. I może nawet stosik? Co do niego nie jestem pewna, ale już prawie kończę poprzedni i nie mogę się doczekać pokazania Wam kolejnego. Będzie.... duuuuuuuuuuuuuuuży i bardzo ciekawy. Przynajmniej według mnie hehe Trzymajcie się, a ci co mają ferie, niech cieszą się ze mną! Pozdrawiam gorąco.
 

8 komentarzy :

  1. Kociaczek! ^.^ Róże piękne, a ja sobie spędziłam walentynki z geografią, historią i angielskim bo przez ferie nic nie robiłam a po feriach ma się zacząć ostra jazda. :C Zazdroszczę Ci tych ferii tag bardzo, ja nie wierzę że w poniedziałek idę do szkoły. :c Tak więc życzę Ci miłych ferii, zabawy i żebyś sobie wypoczęła i wykorzystała ten czas najlepiej właśnie na książki, bo Ci te dwa tygodnie baaaardzo szybko zlecą, huhu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kot <3

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia to zuo i Lalka to też zuo. Za to Zbrodię i Karę polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kotek :) Ostatnio z synem marzymy o tym, by mieć jakieś zwierzątko w domu, więc zazdrościmy wszystkim, które takowe już mają :) Tobie również zazdrościmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ci co skończyli szkołe i nie pracują ?:D ferie całoroczne :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Kotek piękny :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale obłędne zdjęcia ! Tym bardziej mi się podobają, gdyż mnie się popsuł mój aparat i nie mogę oddawać się fotografowaniu książek, przez co tym bardziej ślinię się na widok wszystkich fotografii okołoliterackich :) Jak można lubić matematykę?! Podziwiam, bo ja na widok nadmiaru cyferek dostaję spazmów. Choć ostatnio, gdy przyszło mi się na studiach nauczyć tryliona poetów i ich dzieł, po cichu marzyłam o lekcji genetyki, czy np. o jakimś prostym układziku równań :P
    Pozdrawiam serdecznie

    PS: Nie znoszę "Lalki" a to "Zbrodnia i kara" jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ferii :) Ja tez mogę odpocząć od studiów aż do 3 marca :)
    Ja z narzeczonym walentynek nie uznajemy, a wręcz uznajemy, że głupie święto, więc ich nie świętujemy... :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka