Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

piątek, 31 stycznia 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #8

Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8
 
Postanowiłam zmienić nieco koncepcję i wrzucać Wam kolaże, ponieważ za dużo zachodu mam z układaniem tych wszystkich zdjęć i ciągłym włączaniem podglądu, który ostatnio nie chce się ładować. Dzisiaj trzy sklejki po 4 zdjęcia. Zapraszam gorąco :)
 

Sklejka zdjęć urodzinowych. Dwudziestego piątego stycznia bieżącego roku stałam się dorosła!  Tak, ja też nie wierzę, jak ten czas szybko leci... Kwiaty piękne, faworki - mniami, za to tort niestety nie przypadł mi do gustu :c Moja mama za to zrobiła mi faworkowe serduszko :3


Randomowe zdjęcia z poprzednich dwóch tygodni. Gorąca czekolada z bitą śmietaną w ogromnym kubasie jest jak najbardziej odpowiednia na tę pogodę. Lalka, którą aktualnie męczę na drugim obrazku. Na trzecim - co aktualnie czytam, a raczej staram się, bo czasu brak :< I na ostatnim paluszki Mikado, które jadłam kiedyś i które dostałam ostatnio od siostry :3 PYCHOTKA!

 Tutaj widzicie kalendarz, zrobiony przeze mnie. TAK, SAMA GO ZROBIŁAM. Składa się z jakichś dwustu stron, każdy miesiąc jest oddzielony przeglądem dni danej części roku, potem są tygodnie, do których dołączyłam listę rzeczy TO DO oraz planner posiłków, którego tutaj nie zobaczycie. Pod koniec każdego miesiąca jest kartka na 20 przeczytanych książek. Styczeń wypada marnie, bo zapełniłam tylko trzy okienka :c Podoba się Wam?

12 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji 18-nastki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 18? No to wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, pomyślności i czasu na czytanie! :) Zdjęcia bardzo fajne, post jak zwykle ciekawy. "Lalki" nie zazdroszczę, ale sama mam chyba z trzy lektury szkolne zadane na ferie... Bardzo ładny ten kalendarzyk, nigdy bym nie pomyślała, że sama go zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3

      Nie wiem, jaki sens jest w zadawaniu lektur na ferie. Te dwa tygodnie mają być odpoczynkiem od szkoły i rozrywką w postaci nart lub snowboardu, nikt nie będzie na stoku czytał lektur, których treść jest... nie oszukujmy się, nudna. Ja jeszcze nie wiem, czy będę miała coś zadane, ale oby nie :)

      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Mikado jest pyszne!
    Też chciałam zaprojektować swój kalendarz, ale jestem perfekcjonistką i ciągle mi coś nie pasowało, więc stwierdziłam, że dopóki nie zrobię idealnego będę używała tego zaprojektowanego przez Beatę Pawlikowską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kalendarz :) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Ciekawa tylko jestem czy była z tej okazji balanga i kac na drugi dzień? :) Będę musiała sobie zrobić taką gorącą czekoladę z bitą śmietaną.
    Dwieście stron i sama go całego zrobiłaś? Ile Ci to zajęło czasu? Bo widać, że rzeczywiście jest kolorowy i bardzo starannie wykonany.
    Ten tort wygląda strasznie smakowicie (szczególnie z tymi owocami).
    Uwielbiam te posty z serii książkowo-zdjęciowej. Aż mnie korci, żeby samej coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3
      Balangi niestety nie było :< Według mnie, zima to nie najlepsza pora na robienie takich imprez :)
      Ogólnie zrobienie go zajęło mi 3-4 dni, ale zrobię post o tym kalendarzu, bo zostałam o to poproszona, więc wtedy przybliżę Wam go co nieco :D

      Usuń
    2. Czy ja wiem, jak w domu ciepło, to nie tak źle.. ;)
      No to świetnie, bo sama myślę nad jakimś podręcznym kalendarzem, ale nie chce mi się kupować. xo

      Usuń
  6. Zainteresowałam się tym kalendarzem. Mogłabyś zrobić dla niego osobny wpis i pokazać te kartki i ogólnie w szczegółach opowiedzieć? Nie musisz pokazywać stron które masz już zapełnione! Ciekawi mnie sam pomysł :) ja również mam ale zrobiłam go z zeszytu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mogę zrobić taki post, jeśli Cię to zainteresuje, ale na razie nie mam czasu nawet na czytanie książek, więc postaram się go zrobić w ferie, które zaczynam za półtora tygodnia. Jak już go tylko dodam, to Cię powiadomię :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka