Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 4 stycznia 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #6

Pierwszy post w 2014 roku! Jeeeej. To takie nieprawdopodobne, że wytrzymałam na blogu ponad rok. W kwietniu stuknie Siostrom drugi roczek O.O No ale nieważne, to takie moje małe dygresje. Teraz zapraszam Was na kolejną porcję zdjęć. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6







Święta, Święta, Święta! W piżamce. Czytam akurat Antykwariat ze starymi mapami, którego recenzja ukaże się już niebawem. Bardzo lubię książki z tej serii, ale o tym potem.




 Na tym zdjęciu zaprezentuję Wam moje nowe kartki, które dostałam, bodajże 30 grudnia. Najbardziej podoba mi się ta "malowana" z dwoma kotkami. A Wam?




Tutaj kolejna porcja pocztówek. Te już dostałam po Nowym Roku. Są cudowne, prawda? *.*







Po powrocie z biblioteki. Pełna torba książek. Oczywiście, dla mnie tylko jedna, dwie dla mojej siostry i jedna dla mamy. Ciężko było iść, ale się opłaciło! Nie mogę przestać się zachwycać Złodziejką książek, której recenzja na blogu również pojawi się w najbliższym czasie. 
Obok możecie zobaczyć Jesienną sonatę, którą zaczęłam po raz kolejny, ale niestety "Złodziejka" wygrała i twórczość Monsa Kallentofta poszła w kąt.
Tutaj książeczki, które pożyczyłam. Niestety, brakuje Szczęściarza Sparksa, ale mama już zabrała i zaczęła czytać :)) 
Stukostrachy i Płatki na wietrze są dla siostry. Również recenzje pewnie pojawią się na "Siostrach" niebawem. Taką przynajmniej mam nadzieję.

Moje dzisiejsze zadanie - matematyka. Tak bardzo kocham równania i nierówności kwadratowe z modułami i parametrami RAZEM T.T 
Życzcie mi powodzenia, bo inaczej chyba nawet tego sprawdzianu nie zaliczę na 2.




To by było na tyle ze zdjęć. Mam nadzieję, że z przyjemnością oglądało się Wam ten post :) Recenzja jakoś na początku przyszłego tygodnia. Ale może Asi uda się dodać recenzję "Starcia królów". Zobaczymy, jakoś to będzie :) A teraz wracam do nauki, bo nowy semestr tuż, tuż i trzeba się postarać.

7 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy pomysł na cykl postów zaraz przejrzę pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się pocztówka z psiakiem - kocham beagle *o* Zazdroszczę "Płatków na wietrze", co do pozostałych dwóch książek - nie słyszałam o nich ale czekam na recenzje. :) Nie ma Twojego kociaczkaaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Złodziejka Książek <3.

    P.S. Funkcję kwadratową widzę. Czyste zło, piszę z tego sprawdzian w środę :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem "Złodziejki książek", a co d funkcji to pamiętam, że je lubiłam i wcale nie były takie straszne :D Życzę powodzeni w sprawdzianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówki śliczne, mnie też najbardziej podoba się ta z kotami. A matmy nie zazdroszczę, szczerzę nienawidziłam tego przedmiotu przez cały gimnazjum i liceum, chociaż funkcje chyba jakoś jeszcze strawiłam. Trzymam kciuki za sprawdzian :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna torba na książki :D
    Chuck Bass <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka