Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 21 grudnia 2013

Seria książkowo zdjęciowa #4

                Na wstępie chciałabym Was mocno przeprosić za brak postu z tej serii tydzień temu i za brak jakichkolwiek postów od dwóch tygodni, o ile nie więcej. Niestety, nauczyciele cisnęli nas bardziej niż zwykle, a że mi zależy na dobrych ocenach to musiałam nieźle przysiąść do nauki. No ale teraz jest wolne, Święta, zaraz (no nie tak zaraz, bo dopiero w drugiej połowie lutego) będą ferie, więc DUUUUUUUUUUUUUUUŻO czasu na czytanie. Ale teraz już nie przedłużając... Nowy post z "Serii książkowo-zdjęciowej". Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 
Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4

Pierwsze zdjęcie przedstawia "Pana Tadeusza", z którego do przeczytania została mi ostatnia księga + epilog. Skończę w Święta na bank. W tle mój kot, a na pierwszym planie widzicie pocztówki, które musiałam wrzucić do skrzynki na początku zeszłego tygodnia w ramach projektu Postcrossing.
 

 



 Tutaj widzicie pięknie zapakowany prezent dla mojego chłopaka na Święta. W związku z tym, że ucieszony już go dostał, to mogę Wam napisać co się kryję pod tym uroczym papierem. Jesteście ciekawi? A więc, jest to egzemplarz "Hobbita z objaśnieniami" Tolkiena. Sama jestem ciekawa dodatków, które zostały tam umieszczone i na pewno za jakiś czas podkradnę go i umieszczę w swoim stosiku. Ale to nie teraz.





To raczej nie jest "książkowe" zdjęcie, ale z książkami związane. Dostałam od mamy kartę do salonów Empik i na pewno za środki z niej kupię sobie jakaś książkę. Miałam to zrobić wczoraj, ale niestety... Za dużo ludzi było w Złotych Tarasach, nie kupiłam sobie mojego stroju na Sylwestra, gdyż nie wyglądałam w nim okazale i byłam na wszystko zła. Dodatkowo bolały mnie (i dalej bolą) zęby, gdyż w czwartek miałam kontrolę u ortodonty X.X Na szczęście w lutym pozbędę się już mojego metalowego przyjaciela, ale, ale... Schodzę z tematu.

 





A na tym zdjęciu wita Was mój kot! I "Nowy Przywódca". Patrzcie jak mało mi już zostało. Jak się domyślacie - recenzja wkrótce.



Nie przestraszcie się, ale łapcie moje dwa zdjęcia z piątku przed klasową Wigilią :D
Ja mikołajka hehehehehe

A teraz łapcie songa na sam koniec :D


7 komentarzy :

  1. Fajne fotki ^^
    Jesteś bardzo ładna *O*

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanych zakupów w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pomyślałam, że w sumie jesteś do Birdy trochę podobna :D Współczuję aparatu, też przez to przechodziłam, ale cierpienie się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny kot :) a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta Twoja seria ^.^ Kotek słodki, na recenzję czekam a co do aparatu to ci ogromnie Z-A-Z-D-R-O-S-Z-Ę. Ja swój kochaniutki założyłam w czerwcu i jak za rok mi ściągną to będzie dobrze <333 (cóż za ironia). Życzę powodzenia z tym strojem. :) Ja tam nie lubię zakupów, byłam już 4 razy w krakowskich galeriach w poszukiwaniu KURTKI na zimę. Dalej jej nie mam -,- A i jesteś bardzo ładna to tak na marginesie, no i życzę dużo miłości i szczęścia w związku. :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seria Ci się podoba :)
      Kotek tylko na słodkiego wygląda, tak naprawdę to krwiożercza bestia, które tylko czeka by kogoś dziabnąć!
      Ja czekam z niecierpliwością na zdjęcie aparatu, bo mam ogromną ochotę na Snickersa, którego boję się jeść z aparatem HAHAHAHA
      Kurtkę kupiłam już w sierpniu O.O więc przynajmniej teraz problemów już nie mam, ale pewnie gdybym miała kupować teraz to dalej bym szukała i znając moje szczęście, znalazłabym ją wtedy, kiedy zima miałaby się skończyć X.X
      Strój na Sylwestra już znalazłam. THANKS GOD! *.* Ale i tak wymaga poprawki -.-'
      Trzymam kciuki, żebyś i Ty w końcu kurtałkę kupiła, bo jak śnieg spadnie to będzie niedobrze!
      Trzymaj się ciepło :3

      Usuń
    2. aaaaaa Snickerss, haha ja i tak się nie powstrzymuję, ale Ty sobie czekaj aż do zdjęcia aparatu :D Zazdroszczę Ci. Wszyscy dookoła zdejmują to dziadostwo a ja mam dopiero od pół roku. :(((
      Też mogłam sobie kupić w sierpniu, ale jestem taka intelidżent, że stwierdziłam A PO CO. Będę chodziła w zimie jak spadnie śnieg taka biedna, nie mająca kurteczki, ludzie się będą nade mną litować. XD
      To jak zrobisz następny post z serii książkowo zdjęciowej to wstaw zdjęcie w tym stroju, jak już dokonasz poprawek. ^^
      Aaaa, Twoje kciuki mi może szczęścia dodadzą i mi wpadnie w jakimś sklepie fajna kurtka. :) Szczerze powiedziawszy widziałam w Bonarce w Krakowie ostatnią na wieszaku, mój rozmiar i taka fajna, szkoda że mi się coś nie spodobało i ją odłożyłam. O ironio losu, przyjechałam do domu i żałowałam. :))) NIC. KONIEC.

      Wesołych Świąt !! :3

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka