Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 23 listopada 2013

Seria książkowo-zdjęciowa #1



Tak więc dziś sobota, i jak obiecałam, na blogu pojawia się nowa seria na blogu, jak z tytułu możecie wywnioskować „Seria książkowo-zdjęciowa”. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ten typ postów i z chęcią będziecie raczej te notki oglądali, niż czytali.

Ale zaraz, zaraz. Pewnie teraz się zastanawiacie o co w tym wszystkim chodzi. A więc już tłumaczę. Każdej soboty (o różnych godzinach, zależy od moich zajęć) będę dodawała właśnie taki post na moim blogu, w którym zamieszczę kilka (maksymalnie będzie to prawdopodobnie 10) zdjęć mojego autorstwa. Co będzie na zdjęciach? Oczywiście, że książki. Ale jakie?, pewnie zapytacie. Już mówię. Będą to zdjęcia, na których zobaczycie książki, które aktualnie czytam. Będę się starała, żeby były one jakieś ciekawsze, niż samo zdjęcie okładki. 

Początkowo miałam plan, by robić każdego dnia jedno zdjęcie, ale wiadomo – brak czasu może dawać się we znaki, albo zwyczajnie zapomnę. Tak też się stało i 21 listopada nie udało mi się zrobić zdjęcia. W dodatku wczoraj, czyli 22 listopada, najpierw zrobiłam zdjęcie, a potem się okazało, że zaczęłam czytać jeszcze jedną książkę, więc musiałam zrobić kolejne. Dlatego też będą to zdjęcia robione każdego kolejnego dnia, albo kilka zdjęć z jednego dnia. Mam nadzieję, że rozumiecie mój jakiś taki nie do końca sensowny wywód. Przepraszam, ale jestem chora :< 

No więc nie przedłużając już, zapraszam do pierwszej „paczki” zdjęć, którą udało mi się wykonać w minionym tygodniu. Nie są najlepszej jakości, bo robione iPadem, ale z moją hybrydą jest za dużo zachodu i przy złym oświetleniu robi kiepskie zdjęcia, dlatego mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Ale teraz już zapraszam gorąco :D 






 Pierwsze zdjęcie, które zrobiłam przedstawia "Miasto Popiołów", którego recenzję już dodałam. Jak widzicie, zostało mi go już wtedy bardzo malutko. A przeczytałam to w mgnieniu oka przy pięknie pachnącej świeczce i niesamowicie smacznej herbacie bubble tea o smaku kiwi z truskawkowymi kuleczkami.
 To zdjęcie przedstawia "Naznaczoną", której czytanie zaczęłam po skończeniu "Miasta Popiołów", "Nie-boską komedię", którą musiałam przeczytać na polski do szkoły i materiały pomocnicze do mojego najukochańszego przedmiotu (poza matematyką), czyli geografii. Nie, nie piszę matury w tym roku :)



 "Naznaczona" w trakcie czytania kolejnego dnia. Jak widzicie, jestem dopiero na 84 stronie, a żeby czytało mi się jeszcze przyjemniej, włączyłam sobie Lanę Del Rey, którą uwielbiam *.*

 Tutaj widzicie "Naznaczona" i "W Pierścieniu Ognia" z wczoraj. Zdjęcie zrobione zostało jeszcze zanim wyszłam do szkoły. Sukienkę, którą mam na sobie wręcz kocham! *u* Jest mega cudowna. Ale wracając do książek - nawet nie zaczęłam WPO, a miałam, w związku z tym, że w niedzielę idę na film. Nie uda mi się jej jednak przeczytać, ale mówi się: trudno.

 Wczorajsze zdjęcie. Wróciłam do domu koło 11, bo z powodu, że źle się czułam, zwolniłam się z 3 ostatnich lekcji. Gdy wróciłam, poszłam spać i spałam do 15. Ale potem dzielnie wzięłam się za "Naznaczoną", a jak tylko ją skończyłam porwałam "Nevermore. Kruk". Było jeszcze stosunkowo wcześnie.




No i ostatnie już zdjęcie przedstawia również książkę pod tytułem: Nevermore. Kruk. Pokazałam Wam również na nim mój telefon z godziną, która aktualnie była. 23:09, jeśli nie widać. Zwykle czytam do późna, ale wtedy byłam akurat bardzo śpiąca. Mimo to ta książka pochłonęła mnie tak bardzo, że nie mogłam się od niej oderwać do w pół do pierwszej. Recenzja na blogu już wkrótce! Jestem naprawdę zachwycona.







Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał i z chęcią przeczytacie następne. Napiszcie, co sądzicie o tym, co akurat czytam, i oczywiście, o zdjęciach. Chociaż nie wiem, czy na ich temat macie coś do powiedzenia :) 

Powiedzcie jeszcze, co Wy aktualnie czytacie, z chęcią się tego dowiem. A może coś mi polecicie? Piszcie!

5 komentarzy :

  1. Świetny pomysł z tym cyklem postów :) Ja obecnie czytam "Ostatnią Spowiedź".
    Wybieraj się koniecznie na WPO - jest cudowne. Ja byłam na maratonie Igrzysk dziś w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo chciałam iść, ale niestety mój chłopak powiedział, że za nic w świecie na maraton nie pójdzie :< W dodatku jeszcze musiałam się zwolnić z lekcji, bo się źle czułam. Ale jutro raczej idę i doczekać się już nie mogę! :D

      A "Ostatnią Spowiedź" bardzo bym chciała przeczytać, ale jakoś w bibliotece nie ma, a nie mam na razie funduszy na książki, niestety :<

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Fajnie się czyta i ogląda :) Ja teraz czytam "Krew tyrana", ale chyba szybko jej nie skończę... Jestem na 118 str., a łącznie jest ich 640...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi zrobiłaś ochotę na Nevermore :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :) będę z przyjemnością obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka