Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 21 sierpnia 2013

Nie niszcz książek - używaj zakładek!

Do tej zabawy zostałyśmy zaproszone przez Dori z bloga - czytelniaa.blogspot.com
Zasady
W zabawie „Nie niszcz książek – używaj zakładek” może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy siedmiu innych blogerów.
Miłej zabawy!
Prawdopodobnie większość z Was już do tej zabawy została zaproszona, tak więc jeśli ktoś jeszcze nie opublikował takiego posta to niech szybko to zrobi - te osoby właśnie zapraszamy! :D

Tak więc pokażę Wam teraz moje wszystkie zakładki i pokrótce je opiszę, oraz zaprezentuję Wam moje ulubione i kilka inspiracji z Internetu :) Zapraszam.


 Na pierwszy ogień idą raczej kartki pocztowe, a nie zakładki, jednak ja ich używam jako zakładek i to nawet dość często. Kupiłam je jakiś czas temu w Ikea. 

Ręcznie robione zakładki. Potworki, jak i serduszko przeze mnie, dwie poziomo przez koleżankę z gimnazjum, a tą ostatnią dostałam również od koleżanki z gimnazjum, jednak nie wiem, jak i przez kogo została zrobiona.

 Jako zakładek używam dwóch ulotek reklamowych z kina. Jedna reklamuje ostatnią część ekranizacji siódmego tomu Harry'ego Pottera, nakleiłam na nią jeszcze znaczek Insygniów Śmierci. A druga to "Atlas chmur", niestety jeszcze nie czytałam, ani nie oglądałam, ale książka stoi już na półce, a film czeka do obejrzenia w kolejce.

Stare zakładki, które dostałam od Taty. Również je uwielbiam, choć niezbyt często ich używam.

 Zakładki od portalu nakanapie.pl, które ma już chyba cała książkowa blogsfera :D

 Empikowskie zakładki, które kocham. Miałam ich więcej ale gdzieś pogubiłam :C

Te dostałam od Mamy, nie wiem gdzie zostały kupione.

 Zakładki, które zostały dołączone do teczek szkolnych na gumkę. Nie używam, ale oko cieszą.

 Bardzo stare zakładki, które wydrukował i zalaminował mi mój Tata. Arkusz do druku dołączony był do jakiejś gry z Kubusia Puchatka. Najczęściej używam tej z Tygryskiem i zielonymi piłkami.

 Zakładki zakupione w jakimś supermarkecie + dwie linijki skądś tam. Nie używam.

 Zakładki reklamowe, których mam najwięcej. Z książek, jakiś targów etc. Tych też prawie wcale nie używam.

 Naprawdę przeróżne zakładki. Otrzymane w prezencie, kupione przeze mnie klucz z Ulyssesa Moore'a. Czasem zdarza mi się ich używać.

Prezentacja całości.

Prezentacja całości z innej perspektywy.


Zakupione wczoraj. Dwie mi się powtarzają. Nie będę ich używać, ale do kolekcji są idealne.

Magnetycznych zakładek jeszcze nie miałam i to są moje pierwsze. Również zakupione wczoraj. Jedna już poszła w użycie :)
 
 Te zakładki na zdjęciu wyżej to moje ulubione. Ich używam najczęściej. Dwie z kotkami są z Empiku, zielona z kotami z portalu nakanapie.pl, ta obok z Japonii (dostałam od Taty, który dostał ją od kogoś z pracy). Ręcznie robioną zakładkę z miastem dostałam od koleżanki z gimnazjum, od tej samej koleżanki dostałam tą metalową z Maroka, a tą fioletową dostałam od najlepszej przyjaciółki (kupiona chyba we Flo).

A Wy macie dużą kolekcję zakładek? Czy używacie tylko jednej lub kilku? Piszcie!

18 komentarzy :

  1. Piękna kolekcja! :) Zazdroszczę paru zakładek. Niektóre robię własnoręcznie :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna i duża kolekcja! *o*
    Najbardziej zauroczyły mnie te z kotkami i potworki. Z Harry'ego Pottera też są niezłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! Ja poza reklamówkami mam tylko ze trzy i ich używam na przemian ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki! Dużo ich jest, mnie tam wystarczają tylko siedem ;) Świetna kolekcja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masa, ja najczęściej używam jakiś starych zakładek, albo biletów do teatru, a z braku laku biletów autobusowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te potworaki robione przez ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te zakładki :D Moja kolekcja jest mniejsza, ale to dlatego, że zwykle używam "czegokolwiek" jako zakładki :P


    http://anty---materia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga dodałem do obserwowanych, zapraszam do mnie na imperium lektur :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ksiazkomanka.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html Nominowałam was do liebster blog award ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zakładki z Japonii i Maroko rządzą :) Genialna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaźna kolekcja :) Mi najbardziej spodobały się kartki pocztowe z Ikei. Mają świetna grafikę i na pewno cieszą oko podczas przerw w czytaniu.
    Będę do Was zagladać, dlatego dodałam bloga do obserwowanych. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zakładka w kształcie klucza jest boska. I te z Pottera także. A pocztówki! Skąd Ty je masz - próbuję zdobyć tę kolekcję i nie mogę :( Bardzo mi się podobają i poluję na nie już od dawna. Pokaźna i piękna kolekcja, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolekcja! Ja używam tylko kilku zakładek i moja kolekcja nie jest aż tak pokaźna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kolekcja, wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka