Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 16 lipca 2013

Nadprogramowy stosik numer sześć i pół

Dzisiaj musiałam iść oddać pożyczone książki do biblioteki. Jak to zwykle bywa, musiałam coś pożyczyć. W domu obmyślałam plan, że pożyczę tylko kilka CIENKICH książek i uda mi się je szybko przeczytać, przecież miałam jeszcze gigantyczny stos własnych pozycji w domu. Jednak nie. Biblioteki zrobiły mi na przekór i znalazłam w nich tyle książek, że musiałam pożyczyć ich ciupkę więcej. Tak więc, podziwiajcie dzisiejszy nadprogramowy stosik na paskudną pogodę, która jest za oknem. 


Od góry:

1. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Morze potworów - tom drugi jednej z moich ulubionych serii, w stosiku był już dawno, jednak musiałam oddać do biblioteki i dopiero teraz ponownie udało mi się go zdobyć.
2. Jutro 3. W objęciach chłodu - wreszcie postanowiłam dokończyć tę serię i udało mi się dorwać kolejny tom.
3. Błękitnokrwiści. Objawienie. Tom III - Czytałam już, jednak postanowiłam odnowić sobie znajomości z tą serią. Dwa pierwsze tomy są w poprzednim stosie.
4. Infoszok - tak mnie zaintrygowała, że któregoś razu chciałam sobie kupić. Dobrze, że tego nie zrobiłam, gdyż znalazłam egzemplarz w bibliotece.
5. Piękne istoty - film widziałam, książki, niestety, jeszcze nie czytałam, ale chcę się dowiedzieć, czy lepsza czy gorsza od filmu.
6. Baśnie Barda Beedle'a - długi czas polowałam na własny egzemplarz, jednak mi się to nie udawało. Wcześniej pożyczałam od koleżanki z gimnazjum, teraz znalazłam w bibliotece.
7, 8, 9 - Felix, Net i Nika oraz: Pałac Snów, Pułapka Nieśmiertelności, Orbitalny Spisek - ta seria tak mnie urzekła, że teraz pożyczyłam na raz 3 tomy.
10. Drżenie - tej autorki czytałam "Wyścig śmierci", a dużo osób zachwala tę serię, w końcu się skusiłam na pierwszy tom.

Co czytaliście z mojego nowego stosika? Co polecacie, a co stanowczo odradzacie? 
Piszcie!

15 komentarzy :

  1. Niestety nic nie czytałam z Twojego stosu. Ale takim książkom na pewno ciężko by mi było odmówić i musiałabym je wypożyczyć. ;)

    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten sam problem, gdy obiecuję sobie już nic więcej nie kupować w danym miesiącu...

    Miłej lektury i lepszej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że bibliotekę masz dobrze zaopatrzoną miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny stos - na pewno nie będziesz nudziła się przez dłuższy czas. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zdobycze jak na bibliotekę! Jestem ciekawa "Pięknych istot", aż zaraz sprawdzę czy ta książka jest w mojej bibliotece :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Drżenie" - całkiem niezłe w moim odczuciu, "Morze potworów" - książka z mojej ulubionej serii i "Objawienie" - nawet nawet :) Czekam na Twoje opinie, ciekawe, czy się będą pokrywać :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne istoty i Drżenie znam, czytałam. Obie godne polecenia, choć Piękne istoty podobały mi się nieco bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytałam żadnej ;/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę biblioteki, tyle Ci powiem. U mnie takich tytułów nie znajdziesz :/
    Przyjemnej lektury!
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zacne zdobycze biblioteczne :D Mam tak samo jak tylko wejdę do biblioteki :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. "Piękne istoty" są świetne, "Drżenie" - właśnie ta 1 część (i 2) jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę " Pięknie istoty " które też znajdują się na mojej liście. Przeczytałam pierwsza część serii Jutro, która mnie zachwyciła, ale film był mnie bardzo zawiódł .

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten sam problem. W domu własne stosy rosną, a ja wróciłam z biblioteki z 6 nowymi książkami. A obiecałam sobie, że nie wezmę więcej niż 3!
    "Drżenie" i "Objawienie" polecam. Musiałabym w końcu powrócić do serii o Błękitnokrwistych :). Chciałabym przeczytać "Piękne istoty".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale najbardziej ciekawią mnie Baśnie Barda Beedle'a

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka