Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 23 lipca 2013

Książki od Otwartego! + mega mini stosik

Witam Was w kolejnym wakacyjnym dniu! Dzisiaj się chwalimy z siostrą, choć wiemy, że to nie wypada. Ale chyba każdy z Was pamięta jak to było miło nawiązać pierwszą współpracę. My właśnie to zrobiłyśmy z Wydawnictwem Otwartym, które osobiście uwielbiamy. Dostałyśmy na razie dwie książeczki, ale naprawdę się ogromnie cieszymy. :D Recenzje już wkrótce.


Od góry:

1. Piąta fala - o tej powieści było dużo na blogach, niektórzy dostali na początek kilkanaście rozdziałów i się zachwycali, dlatego się cieszę, że Pani Monika z Wydawnictwa Otwartego dała mi do recenzji tę powieść. Jestem jej mega ciekawa, zaraz pewnie się zabiorę za czytanie. Do księgarń trafi 14 sierpnia bieżącego roku.

2. Wyspa motyli - również książka od Pani Moniki z Otwartego. Zarówna ja, jak i siostra jesteśmy jej ciekawe, więc pewnie będziecie mogli przeczytać dwie recenzje tej powieści. Do księgarń trafiła 15 lipca tego roku. 

3. Norweski dziennik. Tom 2: Obce ścieżki - czytałam pierwszy tom, ciekawa jestem ogromnie drugiego, już nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za czytanie. Z biblioteki

4 Syn Neptuna - Rick Riordan to jeden z moich ulubionych autorów, dlatego będąc dziś w bibliotece nie mogłam się oprzeć drugiemu tomowi "Olimpijskich herosów". Nieco się boję, ale no zobaczymy. 

Coś czytaliście? Jesteście ciekawi? A sami co aktualnie czytacie? ;) Piszcie!

17 komentarzy :

  1. "Syn Neptuna" to świetna książka, zazdroszczę tych od Otwartego :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać "Wyspę Motyli" :) Livresland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z książek ze stosika nie czytałam, ale Wam życzę przyjemnej lektury. No i gratuluję pierwszej współpracy. ;)
    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam mój pierwszy egzemplarz recenzencki, ach, jaka to była radość Gratuluję Wam pięknej współpracy i oby działalność blogowa kwitła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak się cieszyłam, gdy dostałam swój pierwsze egzemplarz recenzencki :) Współpracowałam z kilkoma wydawnictwami, ale musiałam ją zawiesić ze względu na maturę, do której chciałam się przygotować, a nie chciałam zawieść wydawnictw i np. spóźnić się z recenzja o 3 miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się okładka "Wyspy Motyli" i chociaż z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze ładna oprawa to ładna treść mam chęć sięgnąć po tę pozycję :)
    Gratuluję nawiązania pierwszej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy z Otwartym! Sama bardzo sobie cienię ich książki, więc rozumiem Waszą radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również swego czasu dostałam kilka rozdziałów Piątej fali i nie spodziewałam się, że okładka książki będzie taka sama jak okładka fragmentu, jestem mile zaskoczona, bo uwielbiam takie minimalistyczne okładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta okładka z tego co mi się wydaje nie jest jeszcze tą, która trafi do księgarń 14 sierpnia, bo na lubimyczytac.pl jest nieco inna. Z tego co sprawdzałam, na stronie Otwartego też jest ta sama, więc to jest okładka końcowa - http://otwarte.eu/wp-content/uploads/2013/07/5fala_cover_500px1-195x285.jpg

      Usuń
  9. Nie dziwię się, że współpraca z Otwartym tak Was raduje, bo miałam to samo! :) Akurat żadna z tych książek nie jest w moim guście, ale chętnie zapoznam się z Waszymi recenzjami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć niektórych tytułów. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wyspę motyli czekam, mam nadzieję, że trafi do mnie kiedyś;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale pamiętam swoją pierwszą współpracę. Pierwszym wydawnictwem był Znak :) Ahhh jaka to była radość, że ktoś docenił moje starania :)
    Gratuluję Otwartego i życzę dalszych sukcesów z wydawnictwami/portalami.
    Żadnej z tych książek nie czytałam, lecz o niektórych czytałam pozytywne opinie.

    Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wyspa motyli" mnie najbardziej zaciekawiła.
    Milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piątą falę bym z chęcią przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, widzę, że wreszcie się wzięłaś za Norweski dziennik ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka