Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Stosisko szóste - wakacyjne




           No więc, piąty stosik dobiegł już końca, nie mam co z niego brać, więc przyszedł czas na nowy, w historii bloga już SZÓSTY stosik. Jednym może wydawać się, że to mało jak na ponad roczną działalność, jednak ja jestem w pełni z tej liczby zadowolona, w szczególności że dużo z nich było naprawdę pokaźnych. Ten jednak jest chyba największym stosikiem, który na „Siostry” dodałam. Jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona, gdyż znajdują się w nim pozycje, które od dawna chciałam przeczytać, te które kupiłam, ale nie miałam czasu by się z nimi zapoznać, a ponadto wiele z nich już przeczytałam, miło wspominam i chcę się z Wami powiedzielić moją opinią na ich temat. Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten stosik, tak samo jak poprzednie (a może i nawet bardziej). Więc zapraszam. 


           No więc, zaczynając od strony lewej: 

Atlas Chmur – film podobno niesamowity, książka tak samo. Postanowiłam sobie, że „Najpierw książka, potem film”, więc ekranizacji jeszcze nie widziałam. Weźmie udział w wyzwaniu, które wcześniej przytoczyłam oraz w wyzwaniu „Czytam fantastykę”, niestety nie wiem na który miesiąc akurat wypadnie. 

Partials – kupiłam kilka dni po wejściu tej pozycji do księgarń, niesamowicie się cieszyłam, jednak wiele negatywnych recenzji ostudziło mój entuzjazm, co do tej książki. Zobaczymy czy warto było wydać te pieniądze na tę akurat powieść. 

Crysis. Eskalacja – książka, którą dostałam od portalu nakanapie.pl, niestety nie sprawdzałam długo poczty i po terminie w ogóle ją odebrałam od listonosza. Przeczytam, zrecenzuje i podeślę pani od nakanapie.pl, zobaczymy. 

Opowieści z Narni. Lew, czarownica i stara szafa – to jedna z moich najulubieńszych serii, które już od dzieciństwa pokochałam. Chcę kolejny, chyba już trzeci czy czwarty raz przeczytać i w końcu pokazać ją na blogu. 

Teraz od dołu:

Ulysses Moore. Wrota Czasu – również seria, którą czytałam jeszcze w podstawówce. Bardzo mi się podobała, dlatego miło mi do niej wrócić, mimo że jest to lekka lektura na góra dwie godziny czytania, jak dla mnie. 

Ulysses Moore. Antykwariat ze starymi mapami – j.w.

Ulysses Moore. Dom luster – j.w.

Jesienna sonata – kolejna część serii z Malin Fors, którą uwielbiam. Zaczęłam czytać kiedyś, byłam już w połowie, ale jakoś szkoła chyba dała się we znaki i musiałam odłożyć jej lekturę. Dlatego teraz, po długim czasie znów do niej wracam, gdyż ciekawi mnie co tam znów przygotował dla nas pan Kallentoft, nie tylko w tej, ale i w pozostałych dwóch ostatnich częściach.

Nowy przywódca – Kolejny tom „Świata po wybuchu”, nie mogę się doczekać jej lektury. Okładka cudowna, książka gruba – coś co lubię. Naprawdę cudowna była pierwsza część, mam nadzieję, że i ta taka będzie, a z recenzji innych wynika, że tak!

Harry Potter i Komnata Tajemnic – również moja ulubiona seria, uwielbiam książki, filmy, gry, wszystko co związane jest z Harrym Potterem. Lubię czytać raz po raz jego historię, w szczególności, że ostatni film już wyszedł dawno i smutno tutaj bez niego.

Harry Potter i Więzień Azkabanu – j.w.

Pretty Little Liars. Bez skazy – długo czekałam, bo prawie rok na przeczytanie kolejnych części historii o czterech nastolatkach z Rosewood. Nie miałam skąd wziąć książek, w bibliotece nie było, a kupować się nie opłacało. Okazało się ostatnio, że moja koleżanka z klasy w nowym liceum ma i mi z chęcią pożyczyła.

Pretty Little Liars. Doskonałe – j.w.

Bezdomna – powieść, która podbiła moje serce tylko z recenzji. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, ale wiem, że po lekturze „Bezdomnej” na pewno przeczytam.

Wampir Lestat – okazało się, że to druga część z tej serii, ale co tam. Mam nadzieję, że zbyt dużych powiązań nie ma, nigdzie właściwie tak nie pisze, więc może będzie dobrze. Również jestem ciekawa tej książki. Pożyczyła mi ją moja najlepsza przyjaciółka od swojego chłopaka. 

Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu – pierwszy przeczytał ją mój tata. Podobno fajne. Mam nadzieję, gdyż od dłuższego czasu chciałam zabrać się za tę serię, jednak ilość tomów nieco mnie przeraziła. Z tego co pamiętam – jedenaście ich chyba jest. Również pożyczona od chłopaka mojej przyjaciółki. 

Władca Pierścieni. Drużyna pierścienia – jakże bym mogła nie przeczytać „Władcy pierścieni”. Po kolejnym przeczytaniu „Hobbita” w końcu się zmobilizowałam i dodałam do tego stosu. 

Znów zaczynając od lewej:

Intruz – pisałam kilka notek temu, że chcę przeczytać i to bardzo. Film obejrzałam niestety przed przeczytaniem książki, czego bardzo żałuję. No ale co poradzić. Jestem na 63 stronie i szczerze – wcale mnie nie zachwyca. Na razie uważam, że film był lepszy. Ale to na razie. 

Naznaczona – książka, którą pierwszy raz czytałam wieku temu, wtedy pożyczając ją od koleżanki. Ten egzemplarz jest mój własny, dostałam go chyba na 14 urodziny. Ciekawi mnie jak teraz będę odbierała tę powieść. 

Miasto popiołów – kontynuacja „Miasta kości”. Czytana będzie przeze mnie po raz drugi. Również nie mogę się doczekać powrotu do świata stworzonego przez panią Clare. 

Zaćmienie – wiem, że wiele osób nie cierpi Stephenie Meyer, ale ja uwielbiam jej serię o Edwardzie i Belli. Będzie to moje trzecie spotkanie z „Zaćmieniem” i za każdym razem tak samo nie mogę się go doczekać. 

Metro 2034 – kontynuacja „Metra 2033”, które wprost mnie zaczarowało. Mam nadzieję, że jest to tak samo dobra część, jak jej poprzedniczka. 

Nevermore: Kruk – książkę dostałam od mamy, tak bez okazji z tego co pamiętam. Niewiele o niej czytałam, ale opis z tyłu mnie urzekł i z chęcią zapoznam się z jej treścią. Coś czuję, że to może być kolejna moja ulubiona seria.

Ostatnia Piosenka Sparksa to będzie moje pierwsze zetknięcie się z tym autorem. Trafi do wyzwania „Najpierw książka, potem film”, gdyż specjalnie czekałam z ekranizacją na przeczytanie jej.

I znów od dołu:

Tunele: Głębiej – ostatnio zamieściłam recenzje pierwszej części. Mówiłam, że nie będę na siłę szukała, ale że szukać nie musiałam, bo miałam w domu to dodałam. Pewnie będzie to jedna z ostatnich książek ze stosiku, gdyż jakoś mnie do niej nie ciągnie. Ale no, zobaczymy. 

Gone. Zniknęli. Faza 5: Ciemność – prawie koniec mojej najukochańszej serii. Ciekawe co tym razem Michael Grant dla mnie przygotował. Czytałam, że rewelacja. Nie mogę się już doczekać ostatniego tomu, zwieńczenia GONE, którego wyczekuję już bardzo długo. Choć będzie mi bardzo smutno, jak nie będę czekała na dalsze losy dzieciaków z Perdido Beach. 

Pan Lodowego Ogrodu tom II – zaskoczyło mnie zakończenie pierwszej części, mam jednak nadzieję, że wszystko się teraz wyjaśni, czekałam z niecierpliwością i liczę na coś rewelacyjnego. Kupiona niedawno, jeszcze w maju z tego co pamiętam. Również jeden z bardziej lubianych przeze mnie cykli. 

A teraz czas na stosik biblioteczny, które jest mniej, ale wiadomo, nie można wynosić po 10 książek z każdej biblioteki. 


Tym razem zaczniemy od prawej strony, hehe: 

Wróg – książka, z którą miałam już do czynienia bardzo dawno temu. Chciałam jednak jakiś czas temu do niej wrócić, a teraz: kiedy nadarzyła się okazja by pożyczyć ją z biblioteki – umieszczam w stosiku.

Smetarz dla zwierzaków – moja ulubiona, jak dotąd, powieść Kinga, pierwsza, którą przeczytałam. Uwielbiam ją, mimo że jest nieco creepy. Nie mogę się doczekać, aż znów zagłębię się w jej lekturę. 

Zabić drozda – książka, na którą czaiłam się już dłuższy czas. Cieszę się, że wreszcie dorwałam ją w bibliotece. Nie mogę doczekać się jej czytania.

Dwie książeczki na dole:

Błękitnokrwiści – pożyczone od najlepszej przyjaciółki, czytane już raz, ale teraz chcę zrecenzować je na blogu.

Błękitnokrwiści: Maskarada – j.w.
 
Środek, od dołu:

Kurier – książka wchodząca w skład jednej z najfajniejszych serii, jakie kiedykolwiek czytałam. Bardzo ciekawy pomysł, ciągła akcja i niesamowite przygody. Czytany będzie po raz drugi.

Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa – niefortunnie wyszło, że drugi tom jest pierwszy hihi, no ale nic. Pisałam ostatnio, że bardzo chciałam przeczytać tę serię i wreszcie się za siebie wzięłam i pożyczyłam. ciekawe co z tego wyniknie.

Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi – j.w.

W sieci – kiedyś widziałam w księgarni, zainteresował mnie opis, okładka również ciekawa. Nadarzyła się okazja to czemu by nie.

 Deklaracja – j.w.

Plotkara 12. Zawsze będę cię kochać – ostatni tom „Plotkary”, ciekawe jak to się skończy, choć pewnie i tak tego końca czuć nie będę. No ale nic, pożyczyłam to przeczytam. 

No i koniec tego dobrego. Książki mi się w stosiku już skończyły do opisywania. Możecie podziwiać 38 książek, które ja osobiście kocham lub pokocham. Coś czytaliście? Coś byście chcieli? Piszcie!

15 komentarzy :

  1. WOW! Takiego stosu to ja jeszcze chyba nie widziałam :-)
    Szczególnie zazdroszczę Atlasu chmur i własnych egzemplarzy Harrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę powiedzieć tylko gratuluję nabytków i będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ale cudowności! Nawet nie wymieniam co bym podkradła, bo.. właściwie to wszystko :D Zazdroszczę, ale życzę przyjemnego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niesamowite stosy! Najbardziej zazdroszczę "Atlasu chmur" (nigdzie nie mogę go znaleźć) oraz "Partials" :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiele z Twoich stosików czytałam. Uwielbiam cały cykl o Narnii i kiedyś na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne stosisko i wiele pozycji bym Ci podkradła. :)
    "Atlas Chmur" i "Nevermore" z pewnością od razu. Interesuje mnie także "Bezdomna" no i oczywiście Grzędowicz. No i muszę wreszcie przeczytać Pottera i "Opowieści z Narnii", bo jeszcze ich niestety nie poznałam. Tak samo jest ze "Zwiadowcami", których niestety nie ma w mojej bibliotece. :(

    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi ślinka pociekła na widok tych wszystkich pięknych książek!!! Właśnie na mojej półce mam tę samą część "Gone", a w "Błękitnokrwistych" jestem przy przedostatniej części - zakochałam się w tej serii!
    Cała reszta jest na mojej liście "muszę komuś podebrać" :D

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, zazdroszczę stosu :D Widzę, że mamy podobne gusta czytelnicze, również uwielbiam fantastykę. Te Twoje zdobycze są po prostu niesamowite!
    Gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Ale ogrom cudowności :P Niektóre z książek znam i kocham, niektórych w ogóle nie znam więc poczekam na recenzję aby ocenić czy warto po nie sięgnąć. :P Miłej lektury.

    Co do "Wampira Lestata" to nie musisz się martwić. Tylko "Królowa potępionych" jest z nim ściśle powiązana. Tak to każdy kolejny tom "Kronik wampirów" można na spokojnie traktować jako odrębną całość bo i chronologia nie do końca została w nich zachowana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to są świetne książki! *.*
    Daj, daj, daj choć jedną!

    OdpowiedzUsuń
  11. omnonmonmnomn stosik cudowny, tak samo jak wlaścicielka *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uhuhu zacny stoisk miłe Panie :) Różnorodny oraz bogaty w ciekawe pozycje książkowe :) Poluję na "Zabić drozda" na własność, ale na razie muszę zmniejszyć wydatki :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyyyyle dobrych zdbyczy! Zazdroszczę ;) ,,Pana lodowego ogrodu" również planuję wakacyjno-powakacyjnie przeczytać, całą serię, bo nie znam, a wiem, że jest podobno fantastycznie napisana. Książki o Harrym Potterze to jedna z moich ukochanych serii. Meyer znam i lubię, a opinie hejterów puszczam mimo uszu ;) ,,Atlas chmur" chętnie bym adoptowała do swojej biblioteczki. I Kinga ,,Smętarz dla zwierzaków".

    OdpowiedzUsuń
  14. Moore bardzo mi się podobał ,a atlas chmur mam w planach przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka