Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 29 czerwca 2013

Liebster Blog



Zostałyśmy zaproszone do Liebster Blog przez Natalię z bloga Kanapowicz. Za zaproszenie bardzo dziękujemy, jednak na wstępie od razu mówimy, że na Waszych blogach jest już mnóstwo tego typu postów i nikogo nominować nie będziemy. Pytań było już tyle, że nie wymyślimy nic bardziej kreatywnego. Mamy nadzieję, że nam to wybaczycie. :)


Pytania, które dostałyśmy:

Najpierw książka czy ekranizacja?
Ulubiona pora roku?
Od jakiego czasu blogujesz?
Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Miasto czy wieś?
Jaki serial polecasz?
Jak spędzasz swój wolny czas?
Prezent/niespodzianka, która zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Jaki kolor podoba Ci się najbardziej?
Masz jakieś zwierzątko?
Co sprawia Ci przyjemność?

Odpowiedzi Alicji:

 Najpierw książka czy ekranizacja?
Z reguły staram się najpierw czytać książki, a dopiero później oglądać ich ekranizacje. Tak właśnie zrobiłam z „Atlasem chmur” i „Wielkim Gatsby’m”, jednak wiele razy zdarzyło mi się wcześniej obejrzeć film, a potem przeczytać książkę (albo i nie). Tutaj mogę na przykład zakwalifikować „Intruza” i „Piękne istoty”.
 

Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie jesień. Lubię deszczowe wieczory, kiedy z kocem i kubkiem herbaty albo czekolady mogę poczytać w spokoju książkę (albo pouczyć się do najbliższego egzaminu).

 Od jakiego czasu blogujesz?
Poza tym blogiem miałam kilka z różnymi opowiadaniami, było to bardzo dawno temu. Może cztery, a może pięć. Nie pamiętam dokładnie. Tego bloga prowadzę jednak od kwietnia 2012 roku. 

Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Zdecydowanie bez telefonu i kluczy. Wiadomo – potrzebny kontakt, nie tylko z rodzicami. A klucze? No, jeśli nikogo w domu nie ma to kicha, jeśli akurat nie wzięło się kluczy. 

Miasto czy wieś?
Raczej miasto, choć na wsi czasem też jest miło i fajnie. 
 

Jaki serial polecasz?
Gossip Girl, Pretty Little Liars, LOST i The Lying Game.




Jak spędzasz swój wolny czas?
W swoim wolnym czasie czytam książki i bloguję. Poza tym jem i śpię :D


Prezent/niespodzianka, która zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Największe wrażenie? Nie wiem. Pewnie jakieś lalki, jak byłam mała. Bardzo natomiast byłam szczęśliwa, kiedy na tegoroczne Walentynki dostałam iPoda touch w kolorze białym. 


Jaki kolor podoba Ci się najbardziej?
Biały, beżowy i bladoróżowy.

 Masz jakieś zwierzątko?
Tak, wiejskiego kotka o imieniu Lemmy. 


Co sprawia Ci przyjemność?
Czytanie książek i przebywanie w towarzystwie osób, na których bardzo mi zależy.



Odpowiedzi Asi:

Najpierw książka czy ekranizacja?
Szczerze powiedziawszy to zależy. Niektóre książki, które czytałam zaczynałam od filmu/serialu. Niektóre na odwrót. Staram się zaczynać od książek, ale niektóre ekranizacje są tak wciągające/kuszące, że czasami się nie da ich sobie odpuścić.

Ulubiona pora roku?
Nie wiem czy można nazwać to porą roku, ale najbardziej lubię okres koniec wiosny, początek lata. Nie jest za gorąco, nie za zimno. Owszem czasami pada, ale kto nie lubi czasami poskakać po kałużach? :)

Od jakiego czasu blogujesz?
Na tym blogu od maja 2012 roku. A od kilku dni mam również innego bloga.

Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez muzyki. Nieważne czy w telefonie, czy w iPodzie, ale muzyka towarzyszy mi przez cały dzień.

Miasto czy wieś?
Zawsze ciągnęło mnie do miasta. Jednak ostatnio coraz bardziej zaczęłam doceniać spokój, który zapewnia wypad na wieś. Wszechobecna cisza jest idealna na całkowite odpłynięcie w ulubioną książkę, przy której popija się świeży kompot truskawkowy (oczywiście odpowiednio zimny :)).

Jaki serial polecasz?
O matko! Tyle ich jest! Jednak jakbym miała polecić serial, który koniecznie trzeba zobaczyć podałabym dwa: "American Horror Story" i "Bates Motel". Jednak odradzam oglądanie ich po zmroku, bo na pewno nie zaśniecie.


Jak spędzasz swój wolny czas?
Czytam, oglądam filmy, słucham muzyki, piekę... Chciałabym napisać tu coś ciekawszego, jak na przykład skoki ze spadochronem czy nurkowanie beztlenowe, ale do tej pory nie miałam okazji zrobić nic, co wywołuje skoki adrenaliny.

Prezent/niespodzianka, która zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Chyba jeszcze nie było takiej rzeczy, która powaliłaby mnie na kolana.

Jaki kolor podoba Ci się najbardziej?
Beż, brąz, biel, czerń. To są moje ulubione kolory. Aczkolwiek ubrania mam we wszystkich kolorach tęczy.

Masz jakieś zwierzątko?
Moja siostra ma kota. Ja mam na niego silną alergię i bez tabletek już bym padła. W tym momencie nie mogę mieć zwierzaka, ale w przyszłości na pewno kupię sobie buldoga angielskiego oraz kota rasy sphinx.

Co sprawia Ci przyjemność?
Jedzenie! Oj tak, to jest to co daje mi największą radość. Nieważne czy są to soczyste owoce, kawałek dobrze wysmażonego mięsa czy kilka cytrynowych ciastek. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że czasami przesadzam i jedyne o czym myślę to o położeniu się spać.

6 komentarzy :

  1. Uwielbiam tę zabawę, dzięki niej można lepiej poznać ludzi z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja odpowiedź na pytanie, bez czego nie wyszłabym z domu, łączy Wasze odpowiedzi. Zawsze pilnuję tego, żeby zabrać telefon, klucze i jakiś sprzęcik grający. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam American Horror Story i koty. Lemmy to imię po wokaliście Motorhead czy jednak nie ma z nim nic wspólnego? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wybrałyśmy je razem z moją przyjaciółką :D

      Usuń
    2. Widzę, że nie tylko ja jestem jego fanką, świetny wybór :-)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka