Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 5 czerwca 2013

Chcę przeczytać! Co polecacie?

Dzisiaj post nieco inny, czegoś takiego jeszcze na Siostrach w Bibliotece jeszcze nie było. Ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Recenzja ukaże się na dniach, gdyż już kończę "Dotknąć prawdy", jednak żeby nie było nudno, zaprezentuje Wam kilka pozycji, których przeczytania wyczekuje już od dawna, ale jakoś mi to nie wychodzi. No więc zacznijmy.

Na pierwszy ogień idzie "Intruz"  Stephenie Meyer. Popełniłam karygodny błąd idąc najpierw do kina, jednak nie mogłam już wytrzymać. Tak bardzo chciałam zobaczyć film na podstawie książki autorki, którą w gruncie rzeczy całkiem, ba, nawet dosyć bardzo lubię. Za książkę zabieram się już jakiś czas, ale niedawno dopiero pożyczyłam od koleżanki, tak więc możecie się jej spodziewać w szóstym stosiku, który już niedługo zagości na "Siostrach". Czytaliście? Polecacie? Widzieliście film? Jakie są Wasze odczucia i co do książki, i co do filmu? Chętnie poznam Wasze opinie, choć niektórych pewnie już poznałam, czytając recenzje na blogach. No ale zawsze można coś jeszcze dodać :)
 
Drugą książką przy której popełniłam ten sam błąd, co przy "Intruzie" są "Piękne Istoty". Również zwyciężyła ciekawość. Na temat tej książki nie mam jednak wiele do powiedzenia przed przeczytaniem, bowiem mam mieszane uczucia. Wielu się podobała, wielu krytykowało. Film nie najgorszy, ale dziełem sztuki nie jest. Niemniej, chętnie zapoznam się z tą książką, gdyż może się okazać naprawdę dobra i intrygująca. 

Kolejną pozycją jest "Chata" o której w sumie dużo nie czytałam, ale dużo widziałam jej w metrze. Już kilkoro ludzi w różnym wieku i różnej płci trzymało w swoich rękach tę oto książkę i z zachłannością pochłaniało jej treść. Nie mam pojęcia co jest w niej takiego, ale również okładka przyciąga. Opis jest również intrygujący, a ja takie książki lubię. Czytaliście? Jak Wam się podobała? 

Serii "GONE. Zniknęli." chyba przedstawiać nie muszę. Osobiście, od początku, kiedy tylko została wydana w Polsce, zakochałam się w niej. Wprawdzie piąty tom jeszcze przede mną, ale szósty już koniecznie chcę dostać w swoje łapki. To będzie musiało być naprawdę spektakularne zwieńczenie tego fantastycznego cyklu dla młodzieży.

O serii "Felix, Net i Nika" chyba słyszał każdy. I każdy chyba już czytał, tylko nie ja :< Postanowiłam ostatnio to zmienić i zamierzam obłowić się w bibliotece przynajmniej w trzy tomy tego cyklu. To może być naprawdę fajna zabawa! :D

Kolejną pozycją są "Piosenki dla Pauli". Podobno straszny gniot, w ogóle nie warty czasu, jednak coś musi być w tej książce, skoro w Hiszpanii zyskała taką ogromną popularność. Mimo wielu negatywnych opinii, które do tej pory czytałam zapoznam się z tą powieścią, jeśli tylko dorwę ją w swojej bibliotece. 


"Przędza" intryguje nie tylko swoją okładką, ale również i treścią na tyle okładki. A wysoka ocena, bo 7,81, czyli prawie 8 na lubimyczytac.pl zachęca do przeczytana. Naprawdę to może być coś ciekawego, co na długo zapamiętam. Będę szukała na promocjach, bo chwilowo nie chcę wydawać dużo pieniędzy na książki. A wiadomo - w bibliotekach od razu nowości nie ma :C 

"Wielki Gatsby" to powieść, której ekranizacja trafiła niedawno do kin. Tym razem nie popełnię koszmarnego błędu, jakim jest obejrzenie filmu przed przeczytaniem książki, dlatego cierpliwie poczekam, aż wybiorę się do biblioteki i uda mi się ją pożyczyć. Dopiero potem zabiorę się za film! 

Ostatnią serią, której temat poruszę w tym poście to seria Sary Shepard "Pretty Little Liars", na której podstawie powstał serial, który zawzięcie oglądam, znaczy oglądałam, teraz czekam na nowe odcinki, które już niedługą będą do oglądania w Internecie. Pierwszy tom mam na blogu zrecenzowany, ale kolejnych dostać w swoje ręce nie mogę. No chyba, że kupię, ale nie wiem czy to jest warte wydania pieniędzy. Lekkie książki z nutką intrygi, które zachwycą każdą nastolatkę. Boję się je kupić, więc poczekam, może w końcu natrafię na nie w bibliotece, albo na jakąś super-mega-wypasioną promocję w sklepach? Kto wie. Na razie czekam i czytam opinie innych, żeby umilić sobie czas. 

No, to tyle na razie z tego co "Chcę przeczytać". Znaczy, jest tego o wiele więcej, ale to są takie pozycje, których jestem ciekawa i to je w pierwszej kolejności bym przeczytała, gdybym tylko mogła. Podoba się Wam ten post? Dodawać takich więcej? Piszcie w komentarzach! Pozdrawiam gorąco i życzę miłej, wieczornej już lektury :)

10 komentarzy :

  1. Wiesz co? Jeszcze niczego z tych książek nie czytałem, więc sam nie wiem co Ci polecić ;). Jednak ja jestem ciekaw "Chaty" i całej serii "GONE" :P.

    Miłego wieczoru!
    Melon :)

    PS: Nie wiem jak innym, ale mi się takie coś podoba :D. Ciekawy pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kiedyś przeczytam "Intruza" i "Chatę". Bardzo kusi mnie także seria PLL oraz Gone, ale obie przerażają ilością tomów. "Wielki Gatsby" również mnie kusi, chociaż "Piękne istoty" również intrygują...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Chatę" i jest to dość wartościowa lektura, choć nie każdemu przypadnie do gustu. Zaczęłam cykl PLL i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czytałam "Chatę" i faktycznie, nie każdemu przypadnie do gustu, chociaż mnie osobiście się podobała. Z chęcią przeczytałabym "Intruza", "Felixa, Neta i Nikę" oraz PLL. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Intruz jest interesujący jednak czytałam go na tyle dawno, że zapomniałam co się tam dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Intruza! :) Piosenki dla Pauli trochę dziecinne i przesłodzone, Piękne Istoty mnie się akurat podobały, ale wiele osób je odbiera inaczej. No i podobno Przędza jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intruza mam na półce już długo jednak jak na razie mnie do niej nie ciągnie. Ale za to Przeędze chętnie przeczytałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty Little Liars to genialne ,,odmożdżacze", czyli siadasz, czytasz i całkowicie wciągasz się w intrygi w Rosewood. Troszkę taki tasiemiec, ale te wszystkie zagadki sprawiają, że połyka się kolejne części jak cukierki :) Jak najbardziej polecam. Serial zresztą też ;)
    Intruz - książkę również polecam, spędziłam z nią naprawdę mile czas; co do filmu to mam mieszane uczucia. To samo jest z Pięknymi istotami - książka podobała mi się o wiele bardziej niż film.
    Piosenki dla Pauli są tragiczne, czytałam i zrecenzowałam zresztą też. Jeśli to rzeczywiście hiszpański fenomen, to totalnie go nie rozumiem. Tra - ge - dia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Intruz jest świetną książką godną polecenia. Film jest całkiem niezły, ale nie oddaje wszystkiego, co było zawarte w powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedawno kupiłam Przędzę i już nie mogę się jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka