Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 30 maja 2013

Google+

Ostatnio dużo blogerów sporo pisze o przeniesieniu się na Google+, gdyż niedługo każdy na blogspocie straci swoich obserwatorów. Mi oczywiście niezbyt to odpowiada, pewnie tak jak i większości z Was, jednak trzeba coś zrobić, by nie stracić swoich ukochanych obserwatorów. Dlatego też zostałam zmuszona do założenia profilu na Google+. Widnieje tam jako Alicja SiostryWBibliotece. Po prawej stronie widnieje odpowiednie okienko, żeby móc dodać mnie do kręgów. Nie wiem jeszcze jak to do końca działa, ale na pewno z mała pomocą wszystko w najbliższym czasie jakoś uda mi się to ogarnąć. Tak więc zapraszam do dodawania do kręgów, a ja w miarę jak pozwolą mi możliwości poszukam kto się już przeniósł i również dodam wszystkich. 

Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że jednak nasze profile na Google+ później okażą się niepotrzebne :)

7 komentarzy :

  1. ja również mam nadzieję, że to tylko plotki z tymi zmianami... nowe konto google + również założyłam i nie mogę przywyknąć. jednak tak na wszelki wypadek jeden dodatkowy gadżet na blogu nie zaszkodzi, a być może jednak okaże się przydatny :) już przygarnęłam Cię w swoje kręgi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam nadzieję , że to nie jest prawda.

      Usuń
  2. Tak się zaczęłam wczoraj zastanawiać, czy ktoś nie puścił w obieg takiego newsa, aby na tym Google + dostarczyć nowych użytkowników. Potem się okaże, że będą obie opcje, ale część tych, co się przeniosła zostanie już na Google+, bo przywyknie, albo nie będzie się jej chciało znowu zmieniać, rejestrować na nowo, itp. Dlatego póki co ja nie zmieniam, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że Edyta ma rację, o tej zmianie ciągle czytam na blogach ale samo google jakoś informacji nie wysyła a podejrzewam, że w takiej sytuacji by to zrobiło... Mimo to połączyłam się z google i powiem Ci że nawet mi się to podoba. Nie zawsze mam coś mądrego do powiedzeniu w komentarzu to przynajmniej mogę wrzucić plusik. Podejrzewam, że jak już się z nowością oswoimi, wiele osób naprawdę polubi google plus i będzie z tego częściej korzystać niż z przeglądu na bloggerze.

      Usuń
  3. Ja tez o tym slyszalam juz jakis czas temu, no i wczoraj postanowilam przejsc na g+. Wkurza mnie to, bo nie wiem jak to do konca dziala. Jakos to ogarne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuną obserwatorów tylko google reader: http://www.google.com/reader/view/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jednak nadzieję, że obserwatorzy i blogroll zostaną...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka