Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 9 lutego 2013

Stosisko piąte

No więc przyszedł czas, aby wrzucić nowy stos. Wprawdzie z poprzedniego zostały jeszcze trzy książki (dwie nieprzeczytane, jedna przeczytania - recenzja się pisze), postanowiłam podzielić się z Wami moimi zdobyczami. Niestety, są to głównie książki z biblioteki i moje własne prezenty, które czasem sobie daję :) Jest to chyba największy stos w historii tego bloga, ja po prostu się napatrzeć nie mogę, więc mam nadzieję, że i Wam się spodoba! No to lecimy. 

Trzy książeczki z poprzedniego stosiku. Nie wiem kiedy uda mi się przeczytać "Dotknąć prawdy", bo ważniejsze są dla mnie terminy w bibliotekach, zresztą, nawet mnie nie ciągnie w tym momencie do tej powieści. "Miasto kości"! Och, jak to wszyscy chwalą. Owszem, ja też uwielbiam, czytałam już, ale niestety na ponowne przebrnięcie brakuje mi sił. Nienawidzę książek z Maga, okropnie wolno się je czyta ze względu na format i czcionkę (moim zdaniem). "Księżyc w nowiu" - to ta przeczytana książka, mam nadzieję, że niedługo dodam jej recenzje. 


Cztery książeczki, które znajdują się u podstawy stosiska piątego. Myślałam, że będzie ono trochę mniejsze, no, ale zaraz sami się przekonacie. Więc od góry: Plotkara 11 - w końcu muszę przemęczyć tę serię. Jestem już po lekturze tej powieści - recenzja jest. Tam się wszystkiego dowiecie, ale zdradzę, że gdyby nie ta malutka książeczka pewnie miałabym jeszcze bardzo długo problem z zabraniem się za nieco poważniejsze lektury. "Złodziej pioruna", ach! Kto tego nie zna? Wszyscy znają. Ja już czytałam drugi raz i znów jestem zachwycona. Recenzja również napisana, pojawi się na dniach. Do "Ognistego tronu" mam mieszane uczucia. Nie jest tak dobry, jak "Czerwona piramida", to była najgorsza książka Ricka Riordana, którą czytałam. No i na samym dole znajduje się "Pies Baskerville'ów". Jeszcze nie czytałam, ale jestem ciekawa. Mam nadzieję, że mi się spodoba. Czytał ktoś? Polecacie?






I na koniec moje dwa cudeńka: te po lewej biblioteczne i po prawej: moje własne. A więc zaczynam od góry (od lewej). Autorka serii rozpoczynającej się "Drżeniem" napisała coś nowego. Ja sama tamtej serii o wilkołakach nie czytałam, ale nie wiem czy chcę. Chyba tak. Miałam możliwość sięgnięcia właśnie po pierwszy tom z tej serii, ale coś mnie zatrzymało i jednak wybrałam "Wyścig śmierci". Boję się, że trochę naciągane będzie i będzie zalatywało "Igrzyskami", no ale zobaczy się. Pod spodem jest drugi tom "Niezgodnej", mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu, aczkolwiek z tym też muszę uważać. Jeszcze niżej druga książka pani Haddix z serii "Dzieci cienie". Nawet nie wiedziałam, że moja biblioteka ma ten tom! Ciekawie się zapowiada. I "Krąg". "Krąg" chciałam kupić, kiedy wybrałam się po "Pana Lodowego Ogrodu", którego nie było. Dobrze że się wstrzymałam, bo znalazłam w bibliotece! "Morze potworów" - wszystkim znane, drugi tom z serii o Percy'm, nie mogę się doczekać aż znów powrócę w świat pana Riordana. Potem: ostatni tom "Kronik rodu Kane", dzięki Bogu, boję się tylko, co mnie czeka po Ognistym tronie. Przedostatnia pozycja to drugi tomik serii "39 wskazówek". Co do tego też miałam pewne obawy, dziś jednak się rozwiały, gdyż zaczęłam od tej pozycji i nie widać różnicy w autorze (no chyba, że na okładce :). I na samym dole: EON. Tę powieść widziałam pierwszy raz nie w księgarni, nie w bibliotece a na obozie. Ze trzy lata temu byłam na obozie w wakacje i pewna dziewczyna czytała tę książkę. Sama również chciałam to zrobić, no ale co poradzić, kiedy nie ma się wystarczająco dużej ilości pieniędzy? Znalazłam sobie w bibliotece! :D

Teraz od góry ze strony prawej. Pierwszy tom "Pana Lodowego Ogrodu". Znaleziony w Empiku w Arkadii, skakałam z radości, jak głupia po całym sklepie, kiedy tylko trafił w moje łapki. Niżej czwarty tom GONE, który już czytałam, jednak nic, kompletnie nic, nie pamiętam. "Charlie", och, jak ja żałuję, że nie wrzucili tego u nas do kin :< Ale no książkę dostałam od najlepszej przyjaciółki na Święta i jak tylko ją przeczytam to zrobię sobie seansik z "The Perks Of Being A Wallflower" tu u mnie, w domciu. Potem znów GONE, tylko tom 3. Piąty dzielnie czeka na półce, jeszcze ani razu nie czytany. "Hyperversum", to jest najlepszy zakup ostatnich czasów! Grube, prawie ośmiusetstronicowe, wielkie szczęście. Nie mogę się już doczekać, zwłaszcza, że kocham tego typu książki. "Hobbit". Byłam w kinie dwa razy, czytałam książkę cztery lata temu i wypadałoby nadrobić zaległości i zapełnić luki w mojej pamięci. A potem znów obejrzeć film! Nad "Tunelami" długo się zastanawiałam, czy dać do stosiku, czy nie dać. Książka jest mojej siostry, jednak ona raczej jej nie zrecenzuje. Już raz czytałam, ale wypadałoby sobie odświeżyć pamięć, w szczególności, że nowe tomu wyszły (mam tylko do 3 części). "Śmierć letnią porą" to druga powieść Monsa Kallentofta, jedna była już recenzowana na tym blogu, a mianowicie: Ofiara w środku zimy. No i na samym dole: METRO 2033. Kupione baaaaaaaardzo dawno, wreszcie doczekało się swojej kolejki.

No, to są moje zdobycze, które w ciągu najbliższych dni, tygodni, będę Wam dzielnie recenzować. Mam nadzieję, że podobają się Wam moje stosiki. Czytaliście coś? Chcielibyście? Co polecacie z tego stosu a czemu mówicie stanowcze NIE?

17 komentarzy :

  1. Z tych książek chciałabym przeczytać serię "Gone" oraz powieść "Charlie" :)

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tyko "Psa Baskerville'ów" - to mój ulubiony kryminał.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Hyperversum" - genialna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pozycje, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zbuntowaną" zaraz zacznę czytać, a "Dotknąć prawdy" oraz "Wyścig śmierci" może być ciekawy :) No i "Hobbita" trzeba kiedyś przeczytać. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz całą masę wspaniałych książek na najbliższy czas, tylko pozazdrościć. Też lubię sobie sama dawać prezenty :D Życzę przyjemnego czytania, choć na pewno takie będzie i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli krótko mówiąc macie co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele bardzo interesujących tytułów :) miłej lektury...

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę przyjemnego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik na bogato ;) Czytałam "Eon" - całkiem całkiem, ale mnie nie porwało; Grzędowicza - uwielbiam <3 no i Hobbita oczywiście. Z pozostałych zamierzam kiedyś przeczytać "Metro 2033". A to "Hyperversum" wygląda intrygująco, muszę sprawdzić o czym jest :) Udanej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne stosy :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne książki. "Krąg" podobno jest świetny, a ja polecam "Psa Baskervillów"

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stosiki :) Będzie co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdobycze:) życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Złodziej pioruna, Krąg, Wyścig śmierci...
    Mmmmmm...
    Nie mogę się doczekać recenzji :D Tak więc czytaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo czytania :) czekam na recenzje ;) pozdrawiam

    www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka