Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 6 listopada 2012

Stosik czwarty AKTUALIZACJA - nowe pozycje

Witam! Po tytule już wiadomo co będzie w poście. Stosik, czyli coś co maniacy książek kochają najbardziej. HEHE. Niestety, do końca stosika numer 3 nie dobrnęłam. Kilka pozycji musiałam zwrócić do biblioteki, a dziś jak chciałam je pożyczyć znów, by ich recenzje jednak napisać po wcześniejszym przeczytaniu, okazało się, że rodzice coś mi muszą podpisać, bo oni zmienili system czy coś, a ja jako osoba niepełnoletnia i w ogóle nieodpowiedzialna muszę łazić z karteczkami. Fajnie, że w liceum mam tyle roboty, że nie mam czasu na łażenie do bibliotek co drugi dzień. Nieważne. Ważne, że poszłam do innej biblioteki i pożyczyłam kilka książek, które od jakiegoś czasu chciałam już przeczytać. Nie przeciągając dłużej...

Mini-stosik bibliotekowy
"Norweski dziennik" Andrzeja Pilipiuka chciałam przeczytać już dawno, niestety, w bibliotece nigdy nie mogłam dorwać pierwszego tomu, a teraz: oto jest! Nie mogę się doczekać, aż się zabiorę do lektury, ale przed tym: praca domowa i nauka. "Niezgodna", często porównywana do "Igrzysk śmierci", podbiła moje serce głównie okładką. HEHE. No i na końcu powieść pod tytułem "Wśród ukrytych, wśród oszustów". Szczerze? Nie mam pojęcia co to, ale chętnie się przekonam!


Mini-stosik domowy nr.1

 Jak niektórzy pewnie zauważyli, te książki były w trzecim stosiku. "Książę mgły" jest już przeczytany, ale za jego recenzje zabrać się nie potrafię. Do końca "Nowej ziemi" został mi już tylko kawałeczek, więc mam nadzieję, że dziś się z tym uporam. "Dotknąć prawdy" i "Księżyc w nowiu" - tej pierwszej jeszcze nie czytałam, a kupiłam ją już... bardzo dawno temu. Drugi tom powieści o Edwardzie i Belli mnie nuży, ale na pewno zrecenzuję.

Mini-stosik domowy nr.2

Drugi tom GONE - kocham, kocham, kocham. A więc nowy stosik = nowy tom tej serii do recenzji! "Miasto kości" czytane jeszcze w pierwszej klasie gimnazjum wreszcie doczekało się swojego czasu i już niedługo zostanie zrecenzowane. "Zagubiony heros" wyszedł w moje 15 urodziny. To jeden z prezentów urodzinowych właśnie. Do tej pory nie został przeczytany. Kurzył się na półce. Musiałam to zmienić. No i na koniec zostawiłam swoją cudowną perełkę! "Erebos"! Książką z mojej listy MUST HAVE. Dostałam ją od portalu nakanapie.pl przez co jestem wniebowzięta!!! Nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę!

Mini-stosik biblioteczny

Chciałam pożyczyć albo "Percy'ego Jacksona", mimo iż już czytałam, i Wam zrecenzować, no ale nie mieli. Drugiego tomu "Kronik rodu Kane" również nie było, jedynie trzeci. Tak więc musiałam zadowolić się "39 wskazówkami. Labirynt kości". No ale nic, na pewno się nie zawiodę na tym autorze. "Alicja" Jacka Piekary urzekła moje serduszko. Czemu? Sama mam na imię Alicja, a czytając to co było napisane na tyle książki - rewelacja! Może być ciekawe. I znów KING powraca do łask. Tym razem "Łowca snów". No i na koniec kolejna perełka! "Królowa Zdrajców" to wyczekiwana przeze mnie książka przez długie tygodnie. Po skończeniu "Łotra", czyli poprzedniej części tej trylogii czułam pewien niedosyt. (tu recenzja) Moja kochana biblioteka zaopatrzyła się i w ten tom, kończący ową sagę. Chcę już przeczytać to tak bardzo, że nawet sobie tego nie wyobrażacie!!!

To tyle. Trzy mini-stosiki po cztery książki każdy. Cztery stosiki, razem 15 książeczek. Ciekawe czy do świąt się wyrobię. Oby! No to tyle, chciałam się z Wami podzielić moimi nowymi książkami, mam nadzieję, że się podoba. No jasne, że się podoba. HEHE. Nieco świątecznie? Maybe. Idę kończyć "Nową ziemię", a potem trochę się pouczę do geografii. WŁAŚNIE. Chciałam Wam się pochwalić (?), że zmieniłam profil w liceum z kulturoznawczego (rozszerzone: polski, historia, wiedza o kulturze, łacina) na matematyczny (rozszerzone: matematyka, geografia, angielski i historia ze społeczeństwem). Ciekawie, prawda?

14 komentarzy :

  1. "Dotknąć prawdy" jest świetne, polecam :)
    "Łowca snów" dość kiepski, trudno było mi przebrnąć przez tę książkę, mnóstwo wątków, jakby King nie mógł się zdecydować, o czym chce tak naprawdę pisać. Niestety ta książka nie przypadła mi do gustu, mimo że Kinga uwielbiam.

    Oj ja w liceum byłam na profilu humanistycznym, matematyka to dla mnie czarna magia, zaraz obok fizyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga nie toleruję; Książę Mgły był ciekawy, nawet bardzo, ale nie jakoś szokujący. Pozycję pani Mayer przeczytałam dlatego że jest sławna - nie żałuję, ale nie mogłam dać jej wszystkich gwiazdek. Gone szczerze polecam ;) A reszty... cóż nie znam, więc czekam na relacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Poważna zmiana! ;) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  3. "Księcia Mgły" miło wspominam, "Księżyc w nowiu" również nie był najgorszą książką. Za GONE musiałabym się wziąć od początku, bo mało z tej serii pamiętam.
    Poza tym, życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawych pozycji zdobyłaś. Mi się podobał "Księżyc w nowiu", aczkolwiek nie jestem pewna, czy to nie przypadkiem najgorsza część. Ale całą serię dobrze oceniam, bo miło spędziłam z nimi czas. ;)

    Co do systemu w bibliotece to pierwsze słyszę! Moja siostra normalnie korzysta z kilku bibliotek i jak przy założeniu był podpis rodzica, tak teraz nie trzeba. A ma 12 lat. No nieważne, różni są ludzie. Ważne, że z innej biblioteki wypożyczyłaś to, co Cię interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego czytania! Nowa Ziemia jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi właśnie "Księżyc w nowiu" bardzo się podobał, dużo bardziej od pierwszej części sagi. Zazdroszczę Ci "Nowej Ziemi", moje biblioteki nie są tak dobrze wyposażone, aby mieć tego typu bestsellery... Więc na razie mogę sobie pomarzyć ;) Miłego czytania!

    PS. Mamy taki sam świecznik czy jak to się tam nazywa :D Śliczniutki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Nową ziemię" mam w planach, ,,Księżyc w Nowiu" i ,,Miasto kości" czytałam i mi się podobały, ogólnie lubię obie serie; do ,,Zmierzchu" mam sentyment i mimo jego wad oraz całej nagonki - lubię ;)
    Co do zmiany - ciekawa, ciekawa i życzę powodzenia, oby wyniknęło z niej coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. same perełki jak dla mnie :) "Książę mgły" już dawno za mną i choć nie lubię fantastyki miło mi się czytało :) pochłonęłam za jednym podejściem :) "Łowcę snów" Kinga bym podkradła... z chęcią, bo nie czytałam jeszcze, a mam słabość do autora :) a "Księżyc w nowiu" też już za mną... i choć uwielbiam całą sagę, to przyznam, że była to najgorsza według mnie część, na której miałam spory postój :/ zatrzymałam się i nie mogłam zmusić do czytania... ale trzeba to po prostu przetrwać a potem będzie już tylko lepiej :) więc życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik. Moje oczy cieszą się na widok takich gór książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego czytania, a chyba takie będzie bo super tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnienpodebrałabym Ci kilka książek. GONE muszę zacząć od początku, bo naprawdę niewiele już pamiętam. No i muszę wreszcie przeczytać coś autorstwa Trudi Canavan, tyle pozytywnych recenzji już się naczytałam...miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stosiki :) Chętnie podebrałabym Ci Gone :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka